"A ipak naplaćuju po km?
Zašto se onda cifra povećava i dok stoji na semaforu?"
Боро, не познајете принцип рада таксиметра!
Када је возило у покрету таксиметар "куца" по пређеном растојању (независно од брзине којом се возило креће), а кад возило стоји таксиметар "куца" по сату (па дужина саме вожње не утиче на цену). Збирно, дужи пут који брже пређете може бити јефтинији од краћег пута са много стајања, илити исти пређени пут се може разликовати много у цени, ако сте у једном правцу стали на свако црвено светло, а у повратку "ухватили" зелени талас...
asketa a lupeta... sinko vozio sam 36 godina svoja kola, to dok imas vise klinaca pa ujutro razvezes i pokupis jos ok ali kasnije.. tih par stotina evra sto das samo za registraciju plus gume, kazne, parking, plus svake godine gubi vrednost sad koristim da deci kupim pokaznu poneki put sednem u taksi i super je, malo pesaka nekad busom, pa nijke ovo beograd da ides 45 minuta digod, iskreno jeftin je taksi u gradu i isplati se ici ponekad da se nemaltretiras, i boli te uvo za propise,pandure,parkinge i ostalo, sa ovim cenama taksi u gradu je daleko od luksuza, a o tome koliko kola trose samo jedno ..iz 40 god iskustva dizel,benzin,plin... kola trose tacno onoliko koliko para imas , nema tu 5l na 100km il slicno
Pravi si svetac. Znaci, imas auto, izracunaj brale koliko te izadje taj auto godisnje, gorivo (uzasnog kvaliteta), servisi, putarine, registracije, lekarski, dozvole, parkinzi, kazne, gume i ne zaboravimo vrednost automobila. Voznja taksijem je budzet opcija, voznja svojim autom je luksuz kojim jos finansiras j**ivetre na vlasti.
Kolegama iz Crvenog taksija koji su nezadovoljni ovom cenom porucujem da su njihovi novci kod Grandića koji im je nalozio da kupe automobile vise klase i koji drzi najmanje 50 vozaca bez polozenog grada. Tu su vasi novci, njemu se obratite.
Taksi je opasan luksuz u ovakvoj zemlji. Mislim da preko 20 godina nisam koristio taxi usluge. Za mene je to skupo. Neka je i "samo" 100 din po voznji, dnevno je to bar 400 din odnosno 3 eur. Pa puta 365 dana, preko 1000 eur. Za deset godina kupis svoj novi auto za te pare koje ustedis na taksiju.
Postovana redakcijo 021. Zamolio bih vas da pisete o tome kako je Grad Novi Sad platio Fakultetu tehnickih nauka 2.500.000 dinara za izradu Studije o taksi prevozu, a sada je ne primenjuje jer im ne odgovara da postupe po preporukama profesora koji su studiju izradili a te preporuke se odnose na buduce uredjenje taksi prevoza kako bi grad imao jos bolju taksi sluzbu. Gradjani su iplatili tu Studiju preko poreza na imovinu. Studija stoji u fioci na Trgu Slobode.
Uf, dobro je. Vec sam se uplasio da cu morati busom na posao. Ja sam zadovoljan. Od kuce do posla otkuca tacno 106 dinara a naravo uvek ostavim baksis. Uvek im dam 110.
I dalje se nastavlja sa praksom sakupljanja politickih poena preko grbace taksi prevoznika a GSP ce i dalje da posluje sa gubicima. U Subotici je start preko dana 80 din a kilometar 60, a nocu je strat 100 din a kilometar 80 dinara. Cekanje u Subotici je preko dana 800 din po casu a nocu 1000. Sramota zq ovu gradsku vlast da su gradjani Subotice bogatiji od Novosadjana. Eto dragi novosadjani, vasa platezna moc je manja u odnosu na gradjane Subotice i to se zahvatile Gradonacelniku.
Sta god...
Nisam usao u taxi preko 5 godina.
Imam svoj auto, bajs, noge, a ako muka natera imam i plavi Volvo za 55 dinara.
Taxi je suvo bahacenje u 90% slucajeva.
Onih 10% u kojima nije, su roditelji sa decom, a bez sopstvenog prevoza i to je u redu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Poskupljuje start u taksi prevozu u Novom Sadu
Autor: 021.rs
Novi Sad
•03.12.2016.
•08:13 > 09:22
Komentari 22
darkop@ns
Zašto se onda cifra povećava i dok stoji na semaforu?"
Боро, не познајете принцип рада таксиметра!
Када је возило у покрету таксиметар "куца" по пређеном растојању (независно од брзине којом се возило креће), а кад возило стоји таксиметар "куца" по сату (па дужина саме вожње не утиче на цену). Збирно, дужи пут који брже пређете може бити јефтинији од краћег пута са много стајања, илити исти пређени пут се може разликовати много у цени, ако сте у једном правцу стали на свако црвено светло, а у повратку "ухватили" зелени талас...
Ana
Za Radojicu
/
taxi ne prevozi kupus, cement, namestaj, mesalice, babe na sa'rane...za tak'e stvari su kola.
mnogo ste se brzo profinili.
a viri vam praziluk jos uvek
pepe
deda
Taksista
Pas Grbavičar
to ti nije skupo
kad pomnozis.... mogao si i ti da budes provajder
Nemas ni za burek a ne za taksi
Sima
Mali Radojica
asketa
zuti
Aleksa
Laza
Djoka
Djura
boxy
Bora
Zašto se onda cifra povećava i dok stoji na semaforu?
Novosadjan
:/
Nisam usao u taxi preko 5 godina.
Imam svoj auto, bajs, noge, a ako muka natera imam i plavi Volvo za 55 dinara.
Taxi je suvo bahacenje u 90% slucajeva.
Onih 10% u kojima nije, su roditelji sa decom, a bez sopstvenog prevoza i to je u redu.
NS
Shin Sekai
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H